Rabu, 16 September 2009

MACAM-MACAM

"Woi kwn-kwan..ada orang ambik gambo kita kat belakang"..."ala tak sempat pakai pe-pe la..."
"Pantang betul aku kalau deme picit punggung.."
"Kejam punya manusia di bogelnya aku.."
"Masuk dalam ni kalau hidup kira handal la aku..."
"Dah kata dah mati katak jugak aku akhirnya.."
Ye ke jus katak??nampak macam cendol je.....

"Apa la nasib jadi beruk..orang cuti raya aku jugak kena kerja ganti mentol ni.."

"Mak,tengok nii!!!!......."Malas la tgk...nak baca kartun ni.."


Tandas takde pintu...baik kencing je kat kaunter tu...

Ayam cari kepalanya yang hilang.....
Soalan berikut berpandukan gambar di atas

78. Apakah kemungkinan yg berlaku?
A- Telur naik harga C-Ada yang kena marah
B- Ada telur yang pecah D-Tidak ada apa yang berlaku..gambar setakat tu je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan